I’m here

6 augustus 2018 - Ningbo, China

Hey,

Vanmorgen ben ik om 10 uur (Chineze tijd, in Nederland dus om 4 uur ‘s ochtends) ben ik geland in China.
De vlucht ging prima, maar duurde wel erg lang haha!
Na nog een paar uurtjes rijden, was ik in Ningbo. Eerste indruk? WAUW! Het is zo groot, zo veel mensen en zo veel verkeer. Het is wel lastig, want bijna niks snap je.

Ik ben eerst even wezen settelen in het hotel, daar vertel ik morgen wel iets meer over.
Daarna ben ik samen met mijn collega’s op het werk wezen kijken, het is een kwartiertje lopen dus makkelijk te doen ondanks het flink benauwde weer!
Nadat wij ons voorgesteld hadden, zijn wij met de teamleidster van de klantenservice mee uit eten geweest. We gingen Hotpot eten. Een soort van fondue maar dan met Chinees eten. Het was echt lekker!

Nu lekker slapen en bijkomen van zo’n drukke dag, morgen start ik met werken.

Lieve groetjes van het verre oosten!

Rebecca

1. Opa:
    6 augustus 2018
    In ieder geval goed geland, onder de indruk van zo'n heel ander land en dan maar eens kijken hoe je het met je collega's samen kunt rooien. Hartstikke spannend. Geniet ervan en neem in je op wat je allemaal vreemd vindt dat dit voor al die boel veel Chinezen allemaal heel gewoon is.
  2. Tonnij van kooij:
    6 augustus 2018
    Fijn dat je goed aangekomen ben en ik geloof ook echt wel dat je veel indrukken moet verwerken.maar geniet van elk moment.
  3. Tonnij van kooij:
    6 augustus 2018
    Fijn dat je goed geland ben en ik geloof ook echt wel dat je veel indrukken moet verwerken maar geniet van elk moment.
  4. Mam:
    6 augustus 2018
    Ik ben blij dat jullie vliegtuig wèl in de lucht is gebleven, en dat die dronken piloot bij een andere maatschappij werkt... Ik kan me voorstellen dat er maar weinig dingen zijn die je al kent, zelfs het Chinese eten smaakt daar héél anders, schijnt. Geniet van je avontuur, en op dit moment welterusten voor jou, en het acht uur journaal voor hier. Doeg lieverd!
  5. Tante Anneke:
    6 augustus 2018
    Fijn dat de reis goed is verlopen en nu lekker slapen en geniet ook maar lekker van je verblijf groetjes ome Piet en tante Anneke en een dikke knuffel
  6. Tessa:
    6 augustus 2018
    Super dat je goed bent aangekomen. Ben benieuwd naar het volgende verhaal😙🤗
  7. Ghislaine:
    6 augustus 2018
    Fijn dat je goed bent aangekomen meis! Je zal echt wel een tijdje nodig hebben om daar te wennen. Succes en geniet vooral zo veel mogelijk van alle dingen om je heen. Liefs Ghislaine