Eerste weekend

12 augustus 2018 - Ningbo, China

Good morning!

Even een verslagje van gisteren, want als ik dat gisteravond zou hebben geschreven zouden jullie er denk ik niks van begrijpen.

Gisteren zijn we naar Romon Park Mall gegaan. Dat is een grote winkelcentrum dat bij een pretpark hoort. Dat winkelcentrum heeft 6 verdiepingen. Het viel me op dat elk winkelcentrum heel veel bezigheden voor de kinderen hebben. Omdat hier in China familie erg belangrijk is. In dat winkelcentrum heb ik een leuke tas gekocht met Waterlemon er op en een grote bananenkussen. Dat kussen is echt lekker zacht.

Daarna zijn wij naar een dorpje geweest in Ningbo met allemaal buitenlandse zaakjes. Daar zijn wij naar een irish pub geweest en hebben een cheeseburger gegeten en genoeg gedronken. Het was erg gezellig!

Vandaag ga ik niks doen, want ik voel me niet zo best haha. Dus ik heb de tijd genomen om de foto’s te uploaden. So feel free to take a look!
Voor de rest is er niks speciaals gebeurd en gaat er niet echt wat speciaals gebeuren vandaag.

Fijne zondag!

Rebecca

1. Tonnij van kooij:
    12 augustus 2018
    Nou dat ziet er allemaal geweldig uit!leuk om te zien dat het tot nu toe goed met je gaat 😀
  2. Mam:
    12 augustus 2018
    Leuk die foto’s! Die tekst over rock paper and scissors vind ik super! Voor de rest moet ik vaak erg lachen om dat Chinglish zoals waterlemon 😂
  3. Tante Anneke:
    12 augustus 2018
    Hallo Rebecca een beetje last van je hoofd te diep in het glaasje gekeken dat is straks weer over een leuke tas en een aparte kussen zo'n groot winkelcentrum is vast heel veel te koop ik lees wel dat je het naar je zin hebt het is toch wel heel anders dan in ons land geniet ervan groetjes ome Piet en tante Anneke en een dikke knuffel
  4. Kasia:
    12 augustus 2018
    Iets té diep in het glaasje gekeken.. 😅 fijn om te zien dat je plezier hebt ❤
  5. Opa:
    12 augustus 2018
    In de Irish Pub net als je mam indertijd Guinness gedronken?
    Foto's geven een mooie eerste impressie.