Let's do this!

5 augustus 2018 - Venray, Nederland

Hoi lieve lezers,

Vandaag is het dan zo ver. Over een paar uur vertrek ik naar China!

Ik heb eerst heerlijk genoten van mijn vakantie in Duitsland bij de Schluchsee.
En daarna een paar daagjes mee mogen maken hoe het is om op een schip te leven.

Het vliegtuig vertrekt om 17:20 uur onze tijd en komt aan om 10:05 uur Chinese tijd.
Dat is dus 04:05 uur 's ochtends onze tijd.

Ik ben al ingecheckt en heb mijn spullen al ingepakt. Ik ben er klaar voor!
Vanaf nu zal ik mijn best doen om dagelijks een stukje te plaatsen, al zijn het maar een paar foto's.

Mocht je me willen volgen, vergeet dan niet om je aan te melden voor de mailinglijst. Ik ga de meldingen via Facebook uitzetten. Als je je aanmeld, vergeet niet om het nog te bevestigen via de email die je er na ontvangt.

問候,

Rebecca

1. Tonnij van kooij:
    5 augustus 2018
    Rebecca allereerst een goede reis en verder succes en heel veel plezier.leuk dat ik je kan volgen.
  2. Mam:
    5 augustus 2018
    Heeeel veel plezier, geluk, mooie ervaringen, ontspanning, gezondheid en veel andere positieve dingen gewenst. Ik zal je hier thuis erg gaan missen, maar ik gun jou deze ervaring uit de grond van m’n moederhart <3
  3. Thyrsa:
    5 augustus 2018
    Spannend..! Je avontuur gaat straks echt beginnen! Ik kijk uit naar je berichtjes en foto’s.
  4. Antoinette:
    5 augustus 2018
    Heel veel plezier, succes en veel nieuwe ervaringen gewenst. Ik wens jou ook dat je mag groeien als mens en ik hoop dat je heel veel leuke en lieve mensen mag ontmoeten op jouw reis. 💕💋
  5. Opa:
    5 augustus 2018
    Geniet van alles in die totaal andere wereld, ervaar hoe dat is en merk dat alles wat voor jou - en ons - zo heel anders is - voor al die boel chinezen de gewoonste zaak van de wereld is!
  6. Tante Anneke:
    5 augustus 2018
    Een hele fijne reis en veel plezier groetjes ome Piet en tante Anneke
  7. Sharon Wessels:
    5 augustus 2018
    Heey lieve meid, ik wens je een goede vlucht. En een prachtig verblijf in China. Geniet er van en maak mooie herinneringen XX
  8. Wietsche:
    5 augustus 2018
    Heel veel plezier en vooral genieten van alles wat nu op jouw pad komt.
    Pas goed op je zelf.
  9. Yvonne Martens:
    5 augustus 2018
    Succes en heel veel plezier
  10. Gerda Alveringh:
    5 augustus 2018
    Wat zal dat een mooie ervaring gaan worden. Geniet ervan! Liefs
  11. Kasia:
    6 augustus 2018
    Nogmaals heel veel succes lieverd! Geniet van elke dag, maak herinneringen en leer, pas goed op jezelf! Ik wil je snel weer zien hier in ons warme kikkerlandje.

I'm proud of you girl ! Blijf doorgaan met wat je doet want je doe het heel goed ! ❤

Tot snel lieve Rebecca,

Liefs xoxo