Weekend!

10 augustus 2018 - Ningbo, China

Hey you guys!

Vandaag zit mijn eerste werkweek er alweer op. Ik moet zeggen dat ik vind dat de week echt snel is gegaan.

Reactie op mam: Ja dat is inderdaad waar. Als de lift van de 40e verdieping zonder tussenstop naar beneden gaat, gaan mijn oren 1 of 2 keer dicht. Ongeveer 2 minute duurt het dat de lift beneden is. Maar het uitzicht vanuit mijn kamer zorgt ervoor dat dat het zeker waard is! Zodra ik een manier heb gevonden om de foto's toe te voegen, zal ik ze allemaal los toevoegen maar uiteraard op datum sorteren.

Reactie op Opa: Wij zijn gisteren uit eten geweest bij Chargrilled Burgers, ik geloof dat dat een Amerikaanse keten is. Ze hebben het menu wel aangepast naar China, maar dat smaken niet. Net zoals de Mac Donalds in Nederland.

Vandaag hebben wij sushi gegeten bij een echte sushi bar (ja ik weet dat sushi oorspronkelijk uit Japan komt) met een lopende band. De sushi hier is toch weer anders dan in nederland, maar stiekem toch wel lekkerder. Helaas was de meeste sushi soorten niet meer beschikbaar omdat we aan de late kant binnenkwamen.

Daarna zijn we weer bij dezelfde burgertent als gisteren friet gaan halen, omdat we opzich nog wel honger hadden.

We zijn wezen kijken bij Doc Beer, aan de overkant van het hotel. Blijkt het een biertent te zijn waar ze allemaal europese bieren verkopen! Dat is dus een plekje waar ik waarschijnlijk op vrijdag regelmatig te zien ben haha.

Morgen zijn er geen plannen gemaakt, alleen uitslapen. Zondag gaan we rondje Ningbo doen, dus dan ga ik mijn camera zeker meenemen. Ik ben benieuwd!

Fijne avond verder en tot morgen weer!

Dikke knuffel,

Rebecca

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Kasia:
    10 augustus 2018
    Fijn weekend lieverd, geniet ervan, ik ben benieuwd naar de foto's..

Liefs 😘
  2. Jacquelien:
    10 augustus 2018
    Wat fijn voor je dat het goed gaat
  3. Annelies:
    10 augustus 2018
    Een heel fijn weekend ...leuk om je verslag te lezen...Groetjes
  4. Mam:
    11 augustus 2018
    Èn zelfs al een was gedraaid èn gedroogd! Fijn te lezen dat je je draai daar goed kan vinden! Ben benieuwd naar de foto’s van Ningbo ;)